Головна » Статті |
Всього матеріалів в каталозі: 42 Показано матеріалів: 1-10 |
Сторінки: 1 2 3 4 5 » |
Домашнє завдання (19.02) Математика: 1) готуємося до діагностичної роботи (картка у зошиті) - писати завдання у чернетці або на папірці, 2) ІІ частина підручника – стор.7 №4; Укр.мова: 1) №356 (письмово, дієслова підкреслити, зверху написати запитання); Читання: стор. 111 «Про дівчинку Наталочку і сріблясту рибку» (І частина) – читати+дактиль+жести, намалювати ілюстрацію у вигляді коміксу (діалогу між героями, їх слова) до цієї частини. |
Математика: 1) стор. 94 №2 (за зразком кл.роб.), №3 (письмово), 2) стор.98 №2 (кожний дріб розписати за зразком у книзі – запис в порядку зростання дробів), №3 (за зразком кл.роб.) Укр.мова: 1) №341 (робота з олівцем!) Читання: стор. 105 «Кабан під дубом» – читати+дактиль+жести, письмово відповісти на запитання: Запитання №1: Що робив Кабан? Відповідь: …. Запитання №2: Про що думав Дуб? Відповідь: …. Запитання №3: По що Дуб попереджав Кабана? Відповідь: … . |
Математика: 1) стор. 88-89 №5 – відповісти на запитання письмово! + малюнки до кожного завдання; 2) стор. 88 №4 (зразок виконання див. тут на фото); 3) граємо-вчимося у learning.ua тема «Дроби» (завдання Н.1 – Н.22). Укр.мова: 1) №351 (прочитати, списати + письмово відповісти на запитання), №354 (всі завдання виконуємо з олівцем – підкреслити прикметники хвилястою лінією + виділити закінчення + зверху визначити рід (якщо однина). 3) граємо-вчимося у learning.ua тема «Вивчаємо ознаки. Прикметники» (завдання Д.1 – Д.13) Завдання у learning.ua – не на один день! Займайтеся з дітьми і старайтеся активно використовувати цей сайт протягом всього року! |
Математика: тема «Дроби» 1) робота з картками (у зошиті), 2) стор. 80 №3 Зразок запису 1) 1 частина від 8 частин = 1:8 = 1/8 (див. правильний запис дробу у зошиті!) – одна восьма; 3) стор.81 №5 (зразок запису див. вище!), стор.81 №6 письмово за зразком + малюнок до кожного запису: 1) 1 (чисельник) Одна третя (третина) 3 (знаменник) Укр.мова: 1) №340 (письмово + робота з олівцем!) – вставлені прикметники підкреслити хвилястою лінією + виділити закінчення; №339 (з оівцем); 2) робота зі словником (закінчуємо нові теми!). Читання: стор. 26-27 вірші «Тато», «Бабусі» – читати+дактиль+жести, списати вірші у зошит, підкреслити прикметники. |
Укр. мова: 1) записати у таблицю (див. кл.роб.) по 10 слів у 2 колонки (чоловічий + жіночий рід) за темами «Птахи» + «Квіти» (з власного словничка) і 10 слів на власний вибір у 3-ю колонку (середній рід). Колонка «множина» – змінюємо вже записані слова за зразком кл. робіт. Олівцем виділити закінчення у всіх словах!. 2) робота зі словником – закінчуємо роботу над темами «Квіти», «Комахи», «Риби», «Що робить?». Математика: 1) стор.122 №5, стор.120 №2, стор.107 №4, стор.113 №7 (за зразком кл. роб.), 2) робота з картками (лежать у зошиті), 3) граємо-вчимося у learning.ua – тема «Час» (завдання С.1 – С.13) Читання: стор. 44-45 оповідання «Подружилися» – читиати+дактиль+жести, запитання №1,2 (стор.45) – письмово; намалювати двох друзів з оповідання. Вирізати з білого паперу велику красиву сніжинку і принести у понеділок. |
Математика: тема «Годинник»: 1) стор.72-73 (читати, відповідати на запитання усно); 2) стор.72 – списати одиниці вимірювання часу, вивчити напам′ять; списати пам′ятку «визначення часу за годинником»; 3) стор.72-73 – визначити час на всіх намальованих годинниках, усно; 4) стор.73 №5 – записати арабські та римські цифри за зразком: Арабські цифри: 1, 2, 3,… 12. Римські цифри: … (див. у книзі); 5) зробити годинник (за посиланням: https://youtu.be/0QqlwyQpkMk), принести у понеділок до школи. Укр.мова: 1) №204 (з олівцем!) – вставлені слова підкреслити + виконати завдання 2), №213 (олівцем позначити суфікс + виконати завдання 2),3)); 2) робота зі словником – доклеїти картинки за темою «що робить?», підписати: плаває, одягається, малює, катається на велосипеді, рахує, біжить, несе, везе, читає, п′є, лежить. Читання: стор. 38-39 «Хатка для пташок» – читати+дактиль+жести всі 3 частини, запитання №2 – письмово. |
Математика: 1) стор.57 №6 (короткий запис задачі + схема-таблиця з книги + розв’язання і відповідь); стор.58 №3,4 (короткий запис задачі + схема-таблиця з книги + розв’язання і відповідь); стор.61 №2,5 (зразок запису див. у кл.роб.!); стор.68 №3 (короткий запис задачі + малюнок до задачі + розв’язання і відповідь); стор.69 №3; стор.70 №1; стор.71 №5 (1 дм=10 см, 1 м=10 дм, 1 тиждень=7 діб (сутки)); стор.87 №8; стор.97 №4, стор.122 №3, стор.125 №3. 2) повторити (вчити) всю табл. множення, вміти використовувати її при діленні чисел. Укр.мова: №313 (виділити закінчення олівцем), №316 (змінені слова підкреслити, виділити закінчення), №323 (вставлені слова підкреслити), №325 (вставлені слова підкреслити + малюнок до тексту), №334 і №337 (вставлені слова підкреслити хвилястою лінією, зверху поставити запитання). Читання: стор.47-48 «Перевтілення» (читати+дактиль+жести). 1) Запитання 1,2 – письмово. 2) Запитання: Що гусінь робить взимку? Що з нею стало навесні? – письмово. 3) Намалювати 4 малюнки зі стор.48 (кожний малюнок великий – на 1 сторінці!), записати розмови і думки дійових осіб (завдання Розумника). |
Математика: 1) стор.59 №2, стор.68 №4, стор.63 №6 (таблиці малювати, вставлені числа підкреслити олівцем, під таблицями написати приклади), 2) повторити (вчити) всю табл. множення, вміти використовувати її при діленні чисел. Укр.мова: №305, 306 (завд. 2) |
Математика: 1) стор.51 №3, стор.67 №7 (зразок запису див. у кл.роб.), стор.68 №2. Укр.мова: №188, 185. Читання: стор. 63 «Зима»: читати+дактиль+жести. |