Головна » Статті » Домашнє завдання |
У категорії матеріалів: 20 Показано матеріалів: 11-20 |
Сторінки: « 1 2 |
Сортувати за: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Переглядам
Математика: 1) стор.33 №5, стор.43 №7 (таблиці малювати, вставлені числа підкреслити олівцем, під таблицями написати приклади), 2) стор.33 №3 (словами не розписувати), 3) повторити (вчити) всю табл. множення, вміти використовувати її при діленні чисел. Укр.мова: 1) списати, виділити червоною рамкою і вивчити правила на стор.70,71, 2) №178 (списати, вставити і виділити олівцем пропущені закінчення + виділити основу в цих словах). Читання: стор. 64-66, оповідання «Калина»: читати+дактиль+жести всі 3 частини, запитання на стор.66 – письмово. УВАГА! 30 листопада (вівторок) школа святкує свій 125-річний ЮВІЛЕЙ! В актовій залі для учнів і педагогів відбудеться святковий захід (в карантинних умовах на свято ніхто з гостей не запрошується). Будь ласка, підготуйте і привезіть у понеділок святковий одяг для своїх дітей (не парадну форму! – просто красивий і чистий одяг у вільному стилі). |
Математика: 1) стор.56 №5 (ІІ,ІІ, ІV стовпчики), стор.59 №1 (зразок запису рівнянь дивіться у кл. роб.), 2) повторити (вчити) всю табл. множення, вміти використовувати її при діленні чисел. Укр.мова: №176 (з олівцем!). Читання: стор. 56-57 «Похмура осінь», 1) читати+дактиль+жести всі 4 частини, 2) ІІІ частина: письмово відповісти на запитання №1,2, 3) ІV частина: письмово відповісти на запитання №1,2 + намалювати ілюстрацію до цієї частини. УВАГА! 23 листопада (вівторок) на уроки можуть прийти гості, тому не хворіємо і приходимо до школи вчасно! |
Математика: 1) стор.37 №8 (записати ланцюжки і розписати прикладами), стор.49 №5,7 2) повторюємо (вчимо!) таблицю множення на 2,3,4,5,6,7,8,9,10. Укр.мова: 1) вивчити напам′ять ІІІ частину тексту «Осінь» (див. кл. роб. за 11.11), намалювати ілюстрацію до цієї частини, 2) повторити напам′ять вивчені (!)І + ІІ частини тексту «Осінь» (див. у зошиті за 10.11 + 11.11), 3) вміти розповідати напам′ять весь текст «Осінь», орієнтуючись на жести та запитання (всі 3 частини) |
Додаткове домашнє завд Я досліджую світ: Настінний календар-саморобка за посиланням – https://youtube.com/shorts/W5XVwMjE9Ng?feature=share Кращий календар буде нагороджено! Математика + Укр. мова: Активно використовуйте платформу https://learning.ua/ ! Нехай діти виконують завдання за власним вибором і бажанням! Кожне обране виконане завдання сприяє розвитку дитини! Перевірте, чи всі д/з за 08.10 виконані за 3 тижні канікул? Чи вивчили таблицю множення та ділення 2,3,4,5,6,7,8,9? Сподіваюсь, що так! УВАГА! 28 листопада - День народження нашої школи! Ювілейна дата - 125 років! Проводиться конкурс малюнків "Я і моя улюблена школа З Днем народження!" Чекаю від вас малюнки вже у понеділок! |
Математика: 1) аналіз діагностичної (контрольної) роботи (списати у робочий зошит без помилок), 2) повторюємо (вчимо!) таблицю множення на 2,3,4,5. Таблицю множення та ділення на 4,5 записати у зошит за зразком кл. роб. Укр.мова: 1) аналіз діагностичної (контрольної) роботи (списати у робочий зошит без помилок), 2) стор. 104 – прочитати, списати «Запам′ятай!» і «Зверни увагу!» у зошит, взяти правила у червону рамку, вправа №288 (списати, підкреслити апостроф). Читання: стор. 15: 1) читати+дактиль+жести «Казка про Київ», 2) письмово відповісти на запитання №1,2. УВАГА! 14,15,16,17 жовтня – вихідні дні! Далі, у зв′язку з епідситуацією у Харкові, осінні канікули починаються на тиждень раніше, ніж заплановано – з 18 жовтня. Скільки триватимуть – поки невідомо… |
Укр.мова: Звуко-буквений аналіз слова ЯБЛУКО, №262. Математика: готуємось до діагностичної роботи – завдання на картках. Читання: стор. 7-9 «Український прапор» – читати+дактиль+жести; намалювати малюнок на стор.9 і виписати з тексту абзац-підпис до цього малюнку. Щоденники: підписати титул та заповнити на наступний тиждень (розклад уроків наклеєно попереду (заповнюємо щоденники щотижня, в кінці тижня батьки підписуються у відповідній графі щоденника). |
Укр.мова: Завдання №4,5,6 на фото. Завдання №6: + додатково – звуко-буквений аналіз слова БДЖОЛИ. Математика: стор.9 №4 (зразок запису див. у класній роботі!). Читання: вивчити вірш «Вересень» (див. невиконане д/з за 17.09) Щоденники: підписати титул та заповнити на наступний тиждень (розклад уроків наклеєно попереду (заповнюємо щоденники щотижня, в кінці тижня батьки підписуються у відповідній графі щоденника). |
Укр.мова: Звуко-буквений аналіз слів МОЄ, ЮНАК (запис за зразком кл. роб! див. у зошиті). Математика: кн. Скворцової (І частина), 1) стор.4 №4 – запис за зразком: дес. од. 4 дес. 7 од. 40 7 4 7 = 40 + 7 = 4 дес. + 7 од. = 47 (сорок сім), 2) стор.7 №6 (таблицю намалювати, вставити і підкреслити вставлені числа, під таблицею написати приклади). Літер. читання: стор.3, вірш "Вересень" - вивчити напам'ять. Жести дивіться у відео "Вірш Вересень" за посиланням: https://drive.google.com/file/d/1hPidTRGGiLDV6ZSekVeYoaAJqvqbUN3O/view?usp=sharing |
Укр.мова: 1) вчимо напам′ять українську абетку (назви і послідовність букв/звуків); 2) кн. "Збірник вправ", №290 - записати слова за алфавітним порядком, перші букви у цих словах підкреслити олівцем (див. кл.роб!). Математика: 1) кн. Скворцової (І частина), стор. 5 №5 – запис за зразком: 47<49 Сорок сім менше ніж сорок девять. №9 (не розписувати словами, вставлені числа підкреслити олівцем), 2) повторюємо назви чисел від 0 до 100! Для батьків: - обернути і підписати підручники (якщо треба, підклейте, будь ласка, книги!); - принести Словники дітей. |