Головна » Файли » Мої статті |
У категорії матеріалів: 13 Показано матеріалів: 1-10 |
Сторінки: 1 2 » |
Сортувати за: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Завантаженням · Переглядам
У представленій статті досліджується систематизація доцільних форм і методів навчання для розвитку творчих здібностей та формування особистості дітей з особливими потребами.
|
Трудове виховання в школі посідає одне з провідних місць у системі гармонійного розвитку школярів. Необхідно, щоб бажання школяра займатися певною діяльністю реалізувалося найбільш повно з опорою на інтереси, психофізіологічні можливості учнів. Для цього необхідно якомога раніше починати роботу з формування позитивного ставлення школярів до праці. |
Навчання глухих учнів вимові здійснюється в різних організаційних формах, як індивідуальних так і фронтальних. До фронтальної форми відносяться зарядки. Основною формою організації роботи над вимовою на загальноосвітніх уроках є фонетична (мовна) зарядка – спеціальні тренувальні вправи |
Однією з найбільш специфічних, складних і завжди актуальних проблем у сурдопедагогічній теорії та практиці є засоби спілкування. Йдеться, насамперед, про користування словесною мовою та мовою жестів. |
Каково значение познавательного интереса в жизни ребенка с нарушениями слуха? Отличается ли в этом отношении глухой школьник от обычного? Нужно ли воспитывать интерес и использовать его в процессе обучения и воспитания ребенка? Эти вопросы ставятся не случайно. |
Сьогодні відповідає і національному проекту, і українській національній ідеї ідеал справжнього українця – громадянина-патріота, демократа, гуманіста. Виховання у молодого покоління почуття патріотизму, відданості справі зміцнення державності, активної громадянської позиції нині визнані проблемами загальнодержавного масштабу. |
Взагалі математика у навчальному закладі має бути живою, такою, якою вона є насправді, а не такою, як у нудних підручниках, тим більше у нудному поданні нудного педагога. Дехто називають таку математику “смачною”, оскільки її хочеться поглинати з апетитом . Деякі зарубіжні дидактики говорять про те, що математика повинна бути Fun Math. Не слід цей термін зневажливо перекладати як “розважальна математика”, краще було б її назвати “захопливою математикою”, від якої і вчитель, і учень будуть “у захваті”. |
Отак, майбутнє електронних підручників в українських школах є з’ясованим. Але, маючи очевидні переваги, інтерактивне навчання за допомогою ЕП все ж не дає змоги, на думку майже всіх педагогів, повністю відмовитися від паперових підручників та спілкування вчителя і учня. Головним, при будь-яких революційних нововведеннях, у будь-якому фантастичному майбутньому, звичайно, залишається здоров’я дітей! Тому перехід з одного виду навчальних ресурсів до іншого має відбуватися впорядковано і поетапно, з виконанням дітьми, учителями та батьками всіх передбачених науковцями технічних і гігієнічних вимог щодо активного використання вищеозначених електронних пристроїв. |
Дактильне мовлення – могутній засіб навчання нечуючих, засіб, який дозволив у декілька разів збільшити об’єм словника та якість засвоєння мовлення, а також рівень загального розвитку цих дітей. Батькам, педагогам і всім, хто так чи інакше пов’язаний з навчанням глухих дітей, необхідно зрозуміти значення дактильного мовлення, щоб не тільки навчитися правильно застосовувати його при спілкуванні з дитиною, але й уміти пояснити його значення тим людям, чия думка, а точніше, чиї забобони наносять нам зайвого болю та загрожують завадити повноцінному розвитку дитини. Що ж таке дактильне мовлення? |
У статті описуються результати практичної реалізації концептуальних підходів до модернізації освіти в молодших класах школи для нечуючих дітей. |